torsdag 5. mars 2009

I`m back..

Jepp, jeg skulka sist torsdag og må si at det var gjort med vilje ;-D Sist helg (søn-tir) var jeg nemlig på en deilig deilig jentetur. Turen gikk til Kiel fra Oslo med Color Magic, og det er en tur jeg kan anbefale! Her er det butikker (noen i alle fall..), spisesteder, kino, badeland, spa og fitness senter, diskotek (for de som er glad i det...hehe ingen kan kalle meg en danseløve ;-) ..med andre ord et deilig sted å være.

Det rare er at det var egentlig ganske mange ombord men vi sto aldri i kø og vi var alltid alene i boblebad, badstu osv.. det var først når vi skulle gå i land i Oslo at vi skjønte hvor mange det var ombord.MANGE...

Dette er utsikten fra badstua..funker å være på sjøen da..

og disse flotte damene var mitt reisefølge (på middagen siste kveld)..etter at vi sef hadde vært på kino (vi så på Australia:)..:

Ok..tilbake til virkligheten så bestemte jeg meg for å droppe min veiedag rett å slett fordi jeg ikke hadde lyst..(høres ut som en liten unge :-D) etter å ha kost meg på båten trengte jeg nesten å klimatisere meg igjen for hjemmelivet og selv om det høres rart ut - jeg var utrolig sliten når jeg kom hjem..
Så, med det sagt, var jeg jo litt spent på denne gangen..og fortsatt 82 - men denne gangen føler jeg ikke at det er noe nederlag. Har kommet litt mer igang og tenker at jeg kommer til å se mer resultat etter dette..
..om det er omlegging av diverse livsvalg eller om det er den Shine drikken (rens og energi) så har jeg t.o.m hatt ork til å ta frem strikketøy..så da gjenstår det å se..
..følg med i neste episode...

Ingen kommentarer: