fredag 24. april 2009

Torsdagen som ble til fredag..


Jepp, jeg husket det:-D egentlig er det vel ikke så lett å glemme heller..om jeg ikke står med en å-gjøre-liste-så-lang-som-et-vondt-år da. Men nå er våren endelig kommet med sol og grønne spirer - hvem blir ikke i godt humør og med stå på vilje av det?

Jeg er alltid litt spendt før jeg veier meg..for om jeg ikke har gått noe ned eller i værste fall godt opp føles det ut som en skikkelig ripe i lakken.
Rapport for denne uke..ned 1 kg (hoppe,danse, happy) og er nå på 80..dvs at jeg har gått ned 5 hittil.
Begynner å kjenne formen komme tilbake også, etter at noen sykleturer og gå/joggeturer har kommet på programmet.Dessuten ser jeg jo at når jeg går sakte ned går jeg ikke så lett opp igjen...:-D dvs det er lettere å holde på idealvekta når jeg kommer dit..

Med våren kommer skapergleden tilbake også, heldigvis.. Bryllupsalbumet jeg lager surrer og går rundt i hodet på meg (dette er faktisk positivt)..men innimellom er det gøy å lage et kort her og der...Denne gangen er det ei venninne som har bursdag og slik ble resultatet:

utrolig men sant..dette ble faktisk ferdig to dager før jeg trenger det..og det er vel en slags rekord for meg å være..mot normalt: samme dagen..helst noen timer før vi skal dra...

Ingen kommentarer: