lørdag 9. mai 2009

Neida jeg glemte ikke..

..fikk bare ikke skrevet det inn i tide:-D Men det er jo egentlig ikke så spennende nå heller. Skal vist ikke være lett å komme under men jeg prøver. Har ikke hatt tid til så mange turer verken med sykkelen eller beina så kan jo anta at det er derfor?

Tiden går veldig fort om dagen og det er mye som skal bli gjort og avgjort..og Julie skal snart begynne på skolen - det er nesten verre enn når Rebekka begynte. Kikket på noen bilder fra 2005 da hun var ca 1,5år og jeg ble jo helt ødelagt;-D ho var så liten og nå er ho ei stor og flink jente..
Da:


Her kikker hun spent med på noen som klarter i et tre..derfor så spent..og den bamsen var hun veldig veldig glad i:-D

Kunsten består muligens i å nyte "nå" tiden...hvordan funker det med tre barn om jeg skal begynne å jobbe? Ei venninne og jeg tenker på å realisere en drøm - men den innebærer mye mye jobb..er det det jeg skal gjøre eller? hm noen ganger er det veldig vansklig å bestemme seg;-)

Ingen kommentarer: