onsdag 21. september 2011

O jul med din glede..
og barnslige lyst!! Jaa det er lenge igjen til jul, men jeg er nok ikke den eneste som har begynt å tenke julegaver, julepynt, hva skal lages..hva skal vi ikke gjøre i år osv..

For to år siden lagde jeg en julekalender til Ruben og denne har jeg nå fått forespørsler på å lage.


og det sier jeg selvfølgelig ja til:-)
Da spør jeg like greit om det er flere som kunne tenke seg å bestille en slik.

Pris..vanskelig, men etter å sjekket rundt og regnet på matrialkostnader (som var mer enn forventet) har jeg kommet frem til dette:

Laget med små esker - H ca 11cm: 350,-
Laget med mellom esker - H ca 15cm: 450,-

Om du synes valget er vanskelig, finn frem fyrstikkesken og så hvor store de er. Ville vel anbefalt den største..etter erfaring på den lille;-)

Dette er en julekalender som jeg ikke setter årstall på, så den kan brukes om og om igjen. Du kan velge grunnfarge selv. Denne gangen har jeg dessuten fått tak i noen flott knotter som skal erstatte hyssingen:-))))))

Med tanke på at denne skal tas i bruk fra 1.desember bør jeg ha beskjed egentlig så fort som mulig..har jo fått noe å gjøre allerede.

så..har du spm ?:send meg en mail på mmail(alfa)asplund(punktum)no eller en sms 412 22 6niåtte

2 kommentarer:

krissimor sa...

Har sagt det før og sier det igjen: Du er kjempeflink! Håper du får mange bestillinger;)

Marianne sa...

Tusen takk Kristine! Har fått noen og tenker egentlig at det holder. De skal jo bli ferdig også;-)