tirsdag 15. november 2011

Julaften, bursdag og nyttårsaften på en gang:-)



Det er jo helt utrolig, men jeg VANT!!!

KristinL har hatt en konkurranse pågående med de flotte pebbelsene sine! Og om du ikke har brukt de ennå - har du noe å glede deg til!

Den jeg vant var Kristins hederspris  - wow - har nok ikke landet ennå og kommer til å leve lenge på denne!
Jeg vant med var kalenderen under dette innlegget , og pebbelen har jeg på toppen (når jeg tenker etter har jeg jo en til på en av sidene;-)

..nå kan jeg velge meg 14 ord/tekster som hun lager pebbels med - hvor heldig kan man bli da?

Tusen takk KristinL

2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Det er ekstra hyggelig for meg også når dette blir satt sånn pris på! Jeg falt pladask for kalenderen din, så denne prisen fortjener du virkelig! Har sendt deg en PM på scrapping.no.

Marianne sa...

Wow,gleder meg som en unge til å lage med dine nye pebbels!