onsdag 25. januar 2012

hmf og dette er uken jeg skal være kreativ..

hehe mannen i huset ville vel få seg en god latter når han leser det.. for denne uken har så langt vært det mann kan beskrive som lat..uff da.

Men har jeg lyst å prøve meg på et kreativ kurs er det bare å henge med!

Det første var at jeg skulle ta et eller annet i huset å finne en annen bruksmåte!

Tok for meg en kleshenger og så raskt bort fra blomsterpinne, lampefot, og selv om den fortsatt blir brukt til å henge passet den til å ha doruller på (de som alltid havner på gulvet..) Vi har et Ikea hylle på dodøra som den passer fint å henge på...som sagt kreativiteten spruter her:-/


Beklager henger, men du er fortsatt en henger du er bare henvist til det lille rommet..

Den andre utfordringen var å høre på en sang og tegne (!!) ned følelsene i forbindelse med den valgte sangen. Problemet er jo ikke å høre på musikk men å tegne.
Uansett valgte denne sangen Gloria... og det var nok til å henstille meg til et ufattelig rolig sted.
Det beste stede jeg kan tenke meg er fjell og daler fordi det er såå fredfullt og denne sangen sendte meg dit - samtidig som jeg så for meg vaiende gardiner, masse myke puter og tepper..mmm

Derfor dette forsøket på vaiende gardiner med gresskledte åser\fjell utenfor vinduet...


Så da..

Ingen kommentarer: