onsdag 30. mai 2012

En ny erfaring

Det å pusse opp starter vist i det små..i alle fall her og nå. Leeenge har jeg hatt lyst på nytt sofabord..men har ikke funnet Det bordet (...ikke et som kan forsvares økonomisk;-)

Så etter å ha følgt med i bloggen til Manuela begynte ideen : hm kan jo lage selv.. Hun laget et spisestuebord som jeg falt for så da kopierte jeg den - i mindre skala - voila - nytt sofabord.

I tillegg til å lage det som et sofabord har jeg lagt den grove siden på plankene ut - planen er at her skal det komme en glassplate eller plexiglassplate. Liker den grove ruglete looken og platen vil tilfredstille "lett å gjøre rent" faktoren - Den er viktig ja!

Må si meg veldig fornøyd med både utseende og str., nå fikk vi bedre plass også.
ps...gulvteppe fikk fyken i sammen slengen - var jo rene pelsoppsamlingspunktet for Frida;-)




Beklager fotokvalitet - mangler batteri på kamera -derav tlfbilder;-)

Hadde noen plankebiter til overs så det ble noen kassehyller - når man først er i gang er det jo dumt å stoppe!?

7 kommentarer:

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

Kjempefint ble det!
Kjekt å se en "salongbord"variant ;)
Stilig skål og!!

Marianne sa...

Takk for koselig tilbakemelding og ide til bordet:-D
Det var morro å mekke selv;)+ at jeg ble superfornøyd både med bordet og meg selv - Kan det fikses??...
..skålen er fra Perfect Home og heter Laguna (den minste)

Raquel sa...

Det ble kjempefint :)
Gøy å lage selv :D
Flink du er!
Klem

krissimor sa...

Flink du er! Blei stilig

Marianne sa...

Tusen takk Raquel og Kristine! Det var gøy og ble superfornøyd!

Kristin Langnes sa...

Så kult sofabord, det likte jeg veldig godt selv også!

Også må jeg si at jeg falt skikkelig for det knallkule glidlåskortet ditt i innlegget under her!

Ha en finfin sommer!

Marianne sa...

Tusen takk Kristin! ja her er det bare å begynne;-)
Så bra at du likte guttekortet også! Det hjelper å ha Tim Holtz i nærheten;-)