torsdag 1. januar 2009

Dag 1..

Ja ja da er det et nytt år og jeg har som mål å gå ned i vekt. Nærmere bestemt 15 kg..Da jeg med litt skrekk og gru følelse gikk på vekta i dag var nåla frekk nok til å gå helt opp til 85 kg.














Huff da, det er faktisk det meste den har vært på uten at jeg har vært gravid...tror kanskje at jeg ikke var så høyt mens jeg var gravid med de to første heller..


Men det er jo meningen at jeg skal gjøre noe med det. Derfor har jeg bestemt meg for å gjøre dette "offentlig"..Rett og slett fordi jeg trenger litt press for å snu dette rundt. Gruer meg faktiskt litt uten at jeg egentlig skjønner grunnen til det. Kanskje fordi jeg er redd for at det ikke kommer til å gå....?
Men jeg vil vil vil vil vil så gjerne.....
Har ikke bestemt meg for om jeg vil legge ut bilder ennå..men skal ta dem..vi får se..
Første skritt blir å overleve restene etter jul og nyttårs alt-formye-bortskjemt-unødvendig- godteri og mat..

Ingen kommentarer: