søndag 11. januar 2009

Gardemoen Radisson sas

Jepp, jeg har vært på hotelltur. Jeg selger Tupperware og der fikk jeg tilbud om å være med på et kurs. Ja ja det kan jo være interresant tenkte jeg og dro avgårde.


Ved ankomst innrømmer jeg at nervene var på plass...jeg kjente ikke mange..men nooo problem. For det første er tupperdamene veldig inkulderende og i tillegg skjer det mye hele tiden.


...det jeg ikke tenkte på (før nå) er hva gjør et hotellopphold med slankekuren????!?!? For denne kvelden begynner med middag, og det var veldig veldig god mat der (sukk). Etter en lang kveld med mye skravling..(tenk deg selv - nesten 70..tror jeg..damer i godt selskap..) og en god natt søvn på hotellet - ble hotellfrokost.. Og det er vel ikke akkuratt kjent for å bare være melk og brød..(de hadde dessverre også vaffler der..)



Ok...etter frokost er det et intes kursopplegg med tilhørende frukt,småkaker, kaffe og te. Så jeg er litt glad det er noen dager igjen til veiedagen min :-)
Men nok om det..det var et flott kurs med mange flotte gærne damer ;-D Lærte masse og skjønte egentlig at her er det mye å hente om man vil.. ( håper bare at det ikke kommer i form av kg på torsdag..)

Ingen kommentarer: