torsdag 15. januar 2009

Statusdag nr 2

En uke går jammen fort..siden sist veiing har jeg vært på hotell et par dager og så har vi hatt en del gjester denne tiden.
Derfor var det med litt bekymring jeg gikk den lange veien til vekta. Men til både glede og skufffelse viser det seg at det er samme status. Så jeg har ikke gått noe opp (heldigvis) og (dessverre) ikke noe ned heller.
Planen er 1 kg i uka så i teorien ligger jeg i rute..(jada prøver å komme med selv oppmuntring..)

Har noen tanker om hva mer jeg bør forandre..og mye av det er jo selvsagt: brus...dette er noe jeg burde holde til helgen og da mener jeg helgen : ikke lillelørdag eller ekstra lang helg fra fredag til mandag men bare lørdag og søndag.
:-D tenker jeg tar en ting av gangen..så da blir det brus denne perioden som skal på skjærebrettet!

ps..kunsten nå er vel også å unngå butikker med halv pris og mer på julesnop..hm jeg har aldri vært en kunstner, men får vel gjøre et forsøk..

Ingen kommentarer: