torsdag 29. januar 2009

Ny dag - Nye muligheter

Dette kan faktisk bli litt irriterende flaut og sinnsykt skuffende. Den har ikke rikket seg ennå selv om den (vekta) ikke har gått opp så hadde jeg faktisk trodd at den hadde gått ned denne gangen.

Det positive er jo at jeg føler meg ikke så opplåst lenger så da er jeg vel på riktig vei. Merker godt at jeg er inne i en innkjøringsfase, hvor spise,drikke,trene og sovevaner får kjørt seg.

Spesielt kveldene er vansklige. Det er jo så lett å hente seg noe å spise..ikke fordi jeg er så sulten - heller fysen. Så jeg får finne på noe her..


Men - jeg har begynt å trene litt - vannaerobic. I en time hver mandag. Dette er har jeg aldri gjort før og var litt spent på hvordan dette skulle fungere.

God trening var min konklusjon etter en time i bassenget. Kunne merke etter og dagen (!) etter at jeg fikk trent så og si alle musklene og det var veldig deilig. Kan anbefales - det fine er at man ikke melder seg på og betaler for et år av gangen (som blir brukt i 2 mnd..) men man bare dukker opp når man vil, kan eller har tid :-D

Ingen kommentarer: