torsdag 5. februar 2009

En uke går fort

Torsdag til torsdag, det er en hel uke men virker som en halv. Og igjen sto nåla stille. Hm dette begynner å stinke (på godt norsk ;-).
Så da må jeg i tenkeboksen, igjen.. Etter litt ettertanke så må jeg se på livsstilen - måten jeg bruker tiden min på. Skremmende egentlig å se hvor dårlig jeg benytter min viktigste ressurs.

Stress kan forhindre vekttap, og jeg stresser.. Har tom en enorm hodepine som et bevis. Legen kunne lite gjøre og forsikret meg at det nok bare er spente muskler (hurra jeg har muskler) som til slutt ender i en skikkelig hodepine. Denne kan løses opp med å ta det mer med ro og få vekk stress. Hehe det hørtes jo enkelt nok ut..eh


men ok..denne uken blir et lite krafttak i hvordan stresset må bort..skal vi se..en tur til Australia, en spatur, få hushjelp, vinne i lotte. Ja det hørtes enkelt ut..

Sees neste uke om ikke før..

Ingen kommentarer: