fredag 6. februar 2009

Det strømmer inn

Yes! nå har laminatoren her!! Jeg selger tupperware og der kan man oppnå poeng i en salgskampanje. Mye fint å velge mellom og jeg hadde såpass poeng så valget falt på en slik maskin. Tusen takk til alle vertinner og kunder som jeg har hatt!!!


Så nå skal det lamineres, juhu!! barnetegninger, bilder osv... må bare få kjøpt meg de plastlommene. Den kan laminere opp til A4 str..

og....så kom det en film jeg har ventet på i posten i dag. Den heter Fireproof...dette er omtalen :

Caleb Holt, en brannmannkaptein og helt som verdsetter tilegnelse og det å hjelpe andre over alt annet. Men det viktigste partnerskapet i hans liv, ekteskapet, er i ferd med å gå opp i røyk. Denne gripende historen følger en manns ønske om å forandre sitt liv og hans ekteskap gjennom den helbredende kraften i tro. Hans ønske om å fullt og helt leve ette brannmannens kode: aldri forlat din partner!

Her er en link til en smakebit til filmen:

fireproofbanner

Gleder meg til å se den!

Ingen kommentarer: