torsdag 12. februar 2009

Torsdag, torsdag, torsdag...



Denne torsdagen er iskald iskald torsdag... med minus 15 grader ute, er det fyr på peisen inne. Men torsdag er også en veiedag.


Faktisk så har jeg gått ned litt og jeg tar litt med stor ro! Har gått ned 0,5 kg, men det så absolutt bedre enn å stå stille.


I den siste tiden har jeg pratet med ei dame som anbefalte Shine produkter til meg. Er alltid naturlig skeptisk til slike ting, men siden dette er ei jeg kjenner litt og hun har hatt gode resultater. Hun bruker ikke det for å slanke seg men av medisinske årsaker.

Men de har forskjellige produkter og alt er helt naturlig. (helsekost, hudpleie, hårpleie og kroppspleie. )

Mange naturmedisiner inneholder kun 5 % naturmedisin (det er alt som kreves for å kalle seg det), men Shine er 100%.




Så i disse dager venter jeg på min første pakke..med blandt annet en teblanding som skal gi bedre energi og samtidig rense kroppen for alt som ikke skal være der..+ en dagkrem..og det har jeg lett lenge etter - en som ikke er full av ting jeg ikke vil ha på huden..gleder meg!

Så med det ønsker jeg alle en flott snøtid :-)




Ingen kommentarer: