fredag 3. april 2009

ojsann..

OK...eh..hehe jada var den første torsdagen "glemt". Men det skal jeg rette på :-D denne uka var jeg for å være ærlig (og det skal man jo) litt smånervøs..men ingen grunn til det heldigvis..ned en halv - og det er jeg fornøyd med. Et lite skritt nærmere.

Men over til noe annet..

Det er noen som har etterspurt noen bilder fra mine scrapping stasj..uten at jeg er helt sikker på om jeg tør. "Det æ fali det". Så uten å tenke for mye på det - her er noe av det.
Det første er et bryllupskort:


Dette er en begynnelse på et bryllupsalbum jeg lager for noen venner..og det var litt vanskligere enn jeg trodde - er noe helt annet når man lager album til andre, for da er viktigere å få det riktig og forhåpentligvis i deres smak også. Håper det faller i smak!


Denne er en forside med et litt større bilde enn vanlig og fant et ark som jeg bare "måtte" ha. På bildekantene har jeg dobbelsidig teip som det er drysset små små perler på -en liten ramme. Det er også lagt noen større perler rundt i hjørnene som en ekstra dæsj. Siden dette er en forside har jeg valgt å bare skrive datoen. Selve bakgrunnen er pynt i seg selv synes jeg..
--
Nå "må" jeg nok til butikken for å øke forrådet mitt av stæsj til både album og kort snart :-)Er nok ikke alene om å bli fort tom;-)
--
hm og dette var det eneste bilde som ville ligge rett :-( så da får jeg laste opp litt flere etterhvert når jeg har grublet meg til hva det kan være - dvs spørre Ruben :-))
--
..appropo den kjekke mannen min: dette er hva han kom hjem med i går sammen med love hearts:-D

Ingen kommentarer: