torsdag 26. mars 2009

stillstand er tilbakegang heter det seg..

..og det føles sånn ut også. Hva er det egentlig med torsdager?? Tirsdag og onsdag er nåla (på vekta..;) litt snillere innstilt men torsdag - neida da er den hevngjerrig.. Så da er det kanskje ikke så vansklig å gjette at nåla sto stille på torsdag. 81...hm er jo ikke så langt unna første delmål da, men følte at denne gangen gikk det så greit.

Hehe da tenker jeg sef ikke på at vi hadde besøk i helgen, med mat og godterier i overflod. En skikkelig test for min selvbeherskelse..Det må sies jeg ikke gikk noe opp da ;)
Friskt mot!! Gi opp? Nope!!
Oppussing er en jentegreie har jeg skjønt - og siden det har blitt dårlig med både det og ommølblering i heimen blir det bloggen som får gjennomgå - et litt billigere alternativ også..Hold ut folkens..får nok bestemt meg(en gang).
Legger ut noen bilder fra en liten vintertur i snøen..vi kosa oss med flott vær, bålkos med pølser, kakao + sef sjokolade og appelsin..








Ingen kommentarer: