torsdag 19. mars 2009

atter en torsdag..

I løpet av uka synes jeg egentlig at frua selv har vært flink. Har blitt flinkere til å moderere inntaket av snop og brus..spiser ikke så jeg sprekker og har roet tempoet litt ned. Men resultatene på vekta lar seg vente på. Men ned 0,5 igjen må jeg jo ta imot med et smil..så får vi se om jeg kan ta den neste hele til neste torsdag.

Så over til noe annet...om du har fulgt med på bloggen min har du fått med deg at jeg har fått svar på mine mageproblemer - det i seg selv er deilig og har nok gjort til at jeg slapper mer av. Men har skjønt i etterkant at mens jeg har gått rundt med hode i en mørk sky, kan humøret mitt ha gått ut over andre. En stor mulighet for at jeg har vært litt brå og hard i måten i ordla meg på..om dette har gått utover deg må jeg bare si: UNNSKYLD!!
Har ikke vært meningen å tråkke på noen eller såre noen..Håper selvfølgelig at jeg ikke har såret eller tråkket på noen men om jeg har!!



..så da var det sagt..

Ingen kommentarer: