fredag 10. juli 2009

en regnfull fredag..

Ja etter noen fantastiske dager med masse sol og varme kom det noen dager med skyer og regn..og må innrømme at ungene kjeder seg "litt" fortere når det regner..;-)

Etter en uke med masse bursdager og festiviteter (dvs masse masse god mat..) er jeg overrasket over at nåla faktisk holdt seg på 79..:-D)

Bursdager = kort..og jeg har fått tak i bilder på de to jeg foreløpig manglet:

Dette ligner litt på sjørøverkortet..men begge guttene som skulle få kort har et navn som begynner T og derfor var det greit å gjøre det slik..
Guttekort er morro å lage, men jeg fikk et lite problem..jeg har mest rosa og "jentefarger". Måtte grave litt men fant til slutt disse..

Rebekka fylte 9 år (hvor i granskauen ble det av de åra??!?!?) og kort må ho jo få.. Det er ikke lett å lage kort når hun befinner seg i huset..Hun er veldig nysgjerrig:-D Men det var gøy - ho ble utrolig fornøyd med kortet og sef gaven.

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Fine kort! Likte godt fargene på guttekortet, og stilig med mønsterarket som du har formet som en T.

Marianne sa...

Takker! hehe hadde ikke så mange valg på farger så var litt heldig med de;-)