fredag 17. juli 2009

Nedturer og oppturer

Denne uken har jeg vært til samtale med kirurgen som jeg trudde kunne hjelpe og fikse(!) meg, men neida - ikke denne jenta nei. Dette er vistnok en enkel sak om alt er i "orden".

Mitdlinjebrokket er jo der fortsatt (merker det ja..) men i tillegg er mine bukmuskler (ikke mage..hva nå forskjellen er) dårlige. Og da kunne dette bare bli værre med en operasjon. Jeg spurte om det var noe jeg kunne trene opp - og det var det ikke...

Tanken nå er vel egentlig å finne hvor langt og hardt jeg kan drive det uten å ramle sammen. Må tenke litt anderledes fremover siden dette var "løsningen" min som løste seg opp i lufta. Brette opp armene.. Dessuten har jeg tro på en Gud som kan fikse uten kniv også:-D...mye bedre..

Ok..i går var det handelens dag i byen vår og jeg var væpnet med et gavekort. (litt trøste handling..;-))
Sinnsykt mye masse folk!! Men fant sef noe likevel..en av betingelsene på gavekortet var at det bare skulle brukes på meg selv.. og tro det eller ei..det var vanskelig å gå forbi alle godbitene til Ruben og ungene, ikke minst alle julegaveideene... Men ikke umulig som det viser seg;-)

Disse skoene syntes jeg var knallfine og prisen enda bedre..joggeskoene er HellyH og før 1199,- nå 199,-!!!!! Sandalene var også satt ned til 199:-D sånne priser liker jeg!

Fant et par billige filmer, et album til scrappingsidene (halv pris) + stæsj...har litt igjen på gavekortet..tenker jeg sparer det litt..til jeg finner en god turbukse og så fikk jeg lyst på sloggi bh.

Hehe alfor mange planer med siste rest:-D

Tidligere på dagen hadde jeg med ungene til byen for å klappe kaniner, ansiktsmaling, gjøgler, hoppeslott, is osv ..De var kjempeflinke - gikk ned til byen- masse rundt i byen og hjem igjen! Tror de koste seg.

Ingen kommentarer: